Bij Badmintonclub Texel heeft u de mogelijkheid om 2 keer kosteloos deel te nemen aan de speelavonden en/of trainingen. Als u komt zorgen wij voor de rackets en shuttles. Het enige wat u moet mee nemen is sportkleding en zaalsportschoenen, de schoenen mogen geen strepen achter laten. Mocht u later toch besluiten om u aan te melden, is het verstandig om een eigen racket aan te schaffen.

Mocht u besluiten om door te gaan met badminton bij badmintonclub Texel kunt u de inschrijfformulier door hier te klikken.
U kunt ook een formulier ophalen bij de club.

De contributie loopt tot en met Juli

Bij aanmelding na december geld een contributie dermate de aantal speelavonden die nog tegoed zijn.

Opzegging van het lidmaatschap dient schriftelijke via e mail te gebeuren, u kunt een mail sturen naar [email protected].

Contributie: per 4-9-2023

Contributie junior (13 tot 18 jaar): €25 per jaar
Contributie senior (18+):
€100 per jaar
Rackets: Verschil per racket. Vraag voor meer informatie bij de vereniging.